Data e postimit: 2014-08-04 21:36:29
Lexime: 3954
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Cdo njeri ka fatin e tij !

Vepra te ngjashme
Autori: Dezi Myrteza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Fati
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,por te gjithe ne perballemi nga dhe me fatin tone.A vendoset fati nga ne? Jetojme me nje fat te percaktuar apo e percaktojme vete? Jemi ne farketare te fat...
Autori: Merita · Lloji: Poezi lirike · Tema: Tema-Mallkimi
Mallkim Ne mes te nates,nder ndricimin e hanes se plot nga dritarja saj nje ze i trisht degjohej. Mallkonte fatin,mallkonte jeten,pas shum mallkimeve mallkoj edhe veten. Qante e fytyres se saj nuri i merzis e kaploi,ne dreq gjithcka te shkoj bashk me t...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Të kesh fatin ,që ta kesh në familje, një femër me vlerë dhe karakter të lartë njerëzor ,është një pasuri aq e madhe, e cila as nuk shitet e as nuk blihet .
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ai Njeri Ai njeri Që s'punon aspak Kalon kohën kot Bëhet shëmturak Po a njeri Që asnjëherë s'pushon Lumturia tek ai Cdo herë mbretëron
Autori: kristina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kultura , thesari me i cmuar
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nje njeri i kulturuar sepse kam nje diplome ne xhep. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i sinqerte.Une jam nje njeri i kulturuar sepse une di te komunik...
Autori: Danjela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vleresimi i vetes
Si mund te shkaterohet njeriu kaq ngadale . . Qetesisht ashtu si format e henes cdo muaj cdo kohe nuk mbeten njelloj ? A thua te mos i ket mbetur gje tjeter per te ber ? A thua te jet kaq i heshtur dhe te pajtohet me fatin e henes .. gjithmone te njejtat ...
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigranti
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire. Nje njeri qe veshtirsite e jetes e detyrojne te largohet nga atdheu i tij Nje njeri qe detyrohet ti thote atdheut te tij 'Lamtumire'. Nje njeri qe largohet per te hapur nje faqe te re ne je...
Autori: une · Lloji: Poezi kolone · Tema: Jeta
E jeta shkon E jeta shkon dy zemra me nuk i takon Asnjeri ne kete jete se ka shkru fatin e vet
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Hidhërimi të djeg më shumë se rakia ! 2.Fatin duhet kërkuar,se nuk vie vetë ! 3.E djeshmja nuk është si e sotmja ,e sotmja nuk mund të jetë si e nesërmja ! 4.E vërteta nuk m'poshtet nga askush ...E vërtetë mbetet !...
Autori: Anonim!!! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shum te lumtur. Dashuria eshte nje gje shum e mir sepse ne me dashuri do te krijojm familje , pra ne duhet ta dojme njeri-tjetrin . Dashuria te prek ne piken ...
Autori: anna · Lloji: Poezi personale · Tema: emri
EMRI IM mora nje X te xixellonja aty gjeta driten, mora nje H te hajmalia aty gjeta fatin, mora nje O te ora aty gjeta korrektesine, mora nje A te arma aty gjeta guximin, mora nje N te nena aty gjeta dashurine, mora nje A te ari aty gjeta...
Autori: ela · Lloji: Tekst vleresues · Tema: nena
Per mua ka vetem nje njeri, qe e dua me te vertet shume. eshte nje njeri qe kur i kerkoj dicka nuk e njeh fjalen 'JO'. Eshte nje njeri qe sakrifikon jeten per mua.Ajo nuk eshte njeri,por eshte engjell. Kur zoti ka krijuar ate, ka bashkuar bashke pluhurat ...
Autori: Blenda · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena e dashur
Neper muret e zemres sime Keto fjale i vendosa Ndonese i kam ndjer me shpirt Por sti kam thene asnjehërë Me mendje te shendosh Shumqka arrite Na bere familje te forte E shum lart na ngrite Me mesove te çmoj vlerat Kete kurr sts harroj Me d...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com